» Regulamin

Kontakt

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "BIMIX" Łukasz Bibuła
    ul. Złotej Jesieni 13B
    31-828 Kraków

    NIP: 675-121-97-65
  • E-mail:agd@bimix.pl
  • Telefon517805330
    533124649
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - piątek 10.00 - 18.00

Regulamin

REKLAMACJE

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI
2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

ADRES DO REKLAMACJI
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BIMIX"
os. Złotej Jesieni 13b
31-828 Kraków



Spełniając Państwa marzenia, dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i nasza obsługa były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie. Prosimy jednakże pamiętać, że jesteśmy Sprzedawcą, nie serwisantem i gwarantem produktów. Reklamowany sprzęt przekazujemy do autoryzowanych punktów gwarancyjnych wykonujących naprawę.

1. Zgłoszenie reklamacji: reklamację każdy Klient może zgłosić w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta sprzętu. Gwarantuje to najkrótszą drogę i oszczędność czasu Klienta. Adresy punktów autoryzowanych znajdziecie Państwo w karcie gwarancyjnej produktu lub na stronie internetowej producenta. Możecie się Państwo również skontaktować z nami w tej sprawie, a my chętnie pomożemy w rozwiązaniu problemu. Oczywiście dbając o Państwa marzenia, możecie Państwo zgłosić reklamację u nas, jako Sprzedawcy osobiście lub za pośrednictwem przesyłki pocztowej bądź kurierskiej.

2. Warunki zgłoszenia reklamacji.

W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić:
- dowód zakupu produktu;
- ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);
- szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację)
- w tym celu zalecamy wypełnienie właściwego formularza reklamacji dostępnego poniżej tej strony;
- reklamowany produkt

UWAGA: w przypadku towarów o dużych gabarytach, jak pralka, telewizor, lodówka sugerujemy zgłoszenie do autoryzowanego punktu serwisowego w celu umówienia terminu wizyty serwisanta u zgłaszającego; wykonanie naprawy lub ekspertyzy, co zostaje odnotowane odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej lub zostaje wystawiony protokół wizyty serwisowej.

3. Reklamacja z tytułu rękojmi: może być zgłoszona w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy Klient stwierdzi, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Produkt należy oddać do Sprzedającego osobiście lub wysyłając na adres podany na dowodzie zakupu. Reklamacja rozpatrzona zostanie przez Gwaranta (producenta sprzętu) w terminie do 14stu dni od daty wpływu do serwisu autoryzowanego. Klient składając reklamację w ramach rękojmi może według swego wyboru domagać się usunięcia wady - naprawa towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy - o ile wada jest istotna.

• W przypadku wadliwości towaru i zgłoszenia przez Klienta w ramach rękojmi żądania usunięcia wady lub wymiany towaru na wolny od wad, Sprzedawca jest zobowiązany usunąć wadę lub wymienić towar wadliwy na wolny od wad w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Jednakże Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

• W przypadku wadliwości towaru i złożeniu przez Klienta w ramach rękojmi oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, Sprzedawca może nie zgodzić się z żądaniem Klienta i zaproponować, że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady (naprawy) żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady (naprawy), chyba, że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

4. Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy.

• W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki KONIECZNIE NALEŻY SPISAĆ  protokół szkody kurierskiej. Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.Można tego dokonać w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki. 
 

***


ZWROTY

CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- 14 dni

ADRES DO ZWROTU
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BIMIX" Łukasz Bibuła
os. Złotej Jesieni 13b
31-828 Kraków

KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA - kupujący

DO POBRANIA - Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf


Prawo Konsumenta do odstąpienia od zawartej na odległość umowy:  

1. Kupujący ma prawo w terminie do dni 14stu odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. W tym celu NALEŻY w terminie do dni 14-stu poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy, zgodnie z podanym w załączniku Oświadczeniem. Następnie Konsument ma obowiązek odesłać produkt w nieprzekraczalnym 14-stu dni terminie od dnia przesłania Oświadczenia odstąpienia od umowy.

2. Zgodnie z Prawem Konsumenta odstępujący od umowy zawartej na odległość dokonuje zwrotu produktu pełnowartościowego i ponosi odpowiedzialność za wartość produktu, w przypadku jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczne stwierdzenie jego cech i funkcjonowania.

3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy - W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

4. Pamiętać należy, że zgodnie z Prawem Konsumenta niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów:

- produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.;

- nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;

- produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;


GWARANCJA:

Sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta, a ich zakres potwierdza dołączony dokument gwarancyjny.  Jeżeli Konsument chce skorzystać z przysługujących  uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, może zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem – autoryzowanym serwisem producenta sprzętu - co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji –> naprawy gwarancyjnej. 


Przejdź do strony głównej

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS